DOPRAVA
Doprava zdarma na všechny objednávky
V KingsPaw chceme, aby nákup u nás byl co nejpříjemnější. Proto je doprava zahrnuta v ceně všech našich produktů. Cena, kterou vidíte, je konečná – bez dalších poplatků za dopravu.
Způsoby dopravy
1. Zásilkovna:
- Doba dodání: 2–5 pracovních dní od odeslání zásilky
- Vyberte si výdejní místo: Při dokončení objednávky si můžete zvolit výdejní místo Zásilkovny, které vám nejlépe vyhovuje. Jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí, obdržíte e-mail a SMS zprávu s podrobnostmi.
2. Česká pošta:
- Doba dodání: 2–5 pracovních dní od odeslání zásilky
- Doručení na adresu: Pokud preferujete doručení na vaši adresu, Česká pošta doručí zásilku přímo k vašim dveřím. O doručení budete informováni prostřednictvím SMS nebo e-mailu.
3. Osobní odběr (po předchozí domluvě):
- Doba dodání: Podle domluvy
- Vyberte si termín a místo předání: Pokud preferujete osobní odběr, můžete se s námi domluvit na termínu a místě předání.
Důležité informace o dodací lhůtě
- Standardní dodací lhůta: 10 pracovních dní od objednání.
- Prodloužení dodací lhůty: Pokud by dodací lhůta měla být prodloužena, budete o tom předem informováni. Maximální lhůta pro doručení je 20 pracovních dní. V případě delšího zpoždění bude poskytnuta sleva.
- Mezinárodní doprava: Zboží doručujeme po celé Evropě. Dodací lhůta se může lišit v závislosti na cílové destinaci.
Sledování zásilky
O odeslání zásilky vás bude společnost KingsPaw informovat e-mailem. Po odeslání obdržíte číslo zásilky, pomocí kterého můžete sledovat cestu svého balíčku.
REKLAMACE
Jak postupovat při reklamaci
V KingsPaw se snažíme o maximální spokojenost našich zákazníků. Pokud by se přesto vyskytl problém, zde je postup pro reklamaci:
1. Kontaktujte nás:
- E-mail: reklamace@kingspaw.cz
- Telefon: +420 731 384 482 / +420 732 668 789
- Uveďte číslo objednávky, popis problému a přiložte fotografie vady (pokud je to možné).
2. Odeslání reklamovaného zboží:
- Adresa pro vrácení:
KingsPaw
Ulice a číslo
PSČ Město
Česká republika
3. Vyřízení reklamace:
- Všechny reklamace vyřizujeme do 10 pracovních dní od podání reklamace. Budeme vás informovat o výsledku reklamace a dalším postupu.
Vrácení zboží
- Vzhledem k tomu, že se jedná o zakázkovou výrobu, je možné zboží vrátit do 14 dnů od doručení, avšak bude vráceno maximálně 50 % z ceny zboží.
- Peníze vám budou vráceny stejnou platební metodou, jakou jste použili při nákupu, do 14 dnů od uznání vrácení.
Záruka
- Na všechny naše produkty poskytujeme záruku 24 měsíců od data nákupu.
- Záruka se nevztahuje na poškození způsobené nesprávným použitím, běžným opotřebením nebo nedbalostí.